donderdag 5 maart 2015

Stofjes...

Ondanks het feit dat ik geveld geweest ben door de griep, heb ik toch nieuwe stofjes kunnen toevoegen aan mijn collectie reproductiestoffen...


Ellen bezocht de Handwerkbeurs in Zwolle en zij stond met haar quilts en patronen op het Hobby Salon in Antwerpen. Ik had haar gevraagd of ze eens wilde uitzien naar wat achtergrondstoffen en als ze nog iets anders leuks zag, dan mocht ze het meenemen...


Ellen en ik hebben qua stoffensmaak grote overeenkomsten, dus ik kon de keuzes met een gerust hart aan haar overlaten...


En zeg nu zelf, de stofjes zijn prachtig...


In een volgende blog hoop ik iets te vertellen over mijn vorderingen op quiltgebied. Ik ben nu weer goed opgeknapt, dus ik kan weer aan de gang :o)

Fijne dag!


3 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn de kleurtjes van de stofjes. Ook mijn smaak. Goede beterschap verder en een fijn weekend. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze heeft zeker erg mooie stoffen uitgekozen voor je. Gelukkig ben je weer opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer opgeknapt bent, het is een hardnekkige griep die rond dwaalt momenteel.
    Je stoffen zijn prachtig maar die bus op de achtergrond met de schaatsende dame mag er ook zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen