donderdag 10 december 2015

Als zand...


Het is alweer enige tijd geleden dat ik een blog heb geschreven. De weken vliegen voorbij en ik heb het gevoel dat de tijd als zand tussen mijn vingers doorglijdt. Ik moet zoveel dingen doen, dat er maar weinig tijd en energie overblijven voor patchen en quilten...


Wat niet wil zeggen dat ik de afgelopen tijd helemaal niets heb gedaan. Ik heb gequilt aan de quilt van mijn vriendin N. Nog 1 rand en dan is deze klaar. En ik heb de laatste blokken van de quilt voor mijn moeder genaaid...


Dit is het resultaat tot zover. Ik heb de blokken uitgelegd, om er zeker van te zijn dat de kleuren zo evenwichtig mogelijk verdeeld zijn...


Daarna heb ik briefjes genummerd. Ik hoefde niet alles meer te nummeren, omdat een deel van de blokken al aan elkaar genaaid is, toen ik het middenstuk nog kleiner gepland had...


Nummers erop gespeld en nu kan ik het middenstuk van de top in elkaar gaan zetten. Daarna nog een sashing er omheen en een bredere baan. Binnenkort zal ik je mijn vorderingen laten zien :o) 

Fijne dag!


3 opmerkingen:

  1. Wat een enige en vrolijke quilt wordt dat met al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige quilt wordt dit en handig om het zo te nummeren!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's gorgeous!I really love it.
    Greetings
    Marle

    BeantwoordenVerwijderen