zaterdag 23 januari 2016

Opruimen... / Aufräumen...

Stapels tijdschriften heb ik liggen over huis, tuin en alle dingen die het leven een beetje mooier maken... Maar op een gegeven moment kwam ik tot de conclusie dat ik er wel ERG veel had. Tijd om op te sorteren en op te ruimen...

Ich habe haufe von Zeitschriften mit den Themen Haus, Garten und alles was das Leben ein wenig schöner machen. Aber irgendwann kam ich zu dem Schluss, das ich die ziemlich zuviel hätte. Zeit zu sortieren und aufräumen...


Als je je al afvroeg waarom ik dit blogje ook in het duits schrijf, dan zal het door de foto hierboven waarschijnlijk wel duidelijk worden...

Wenn Sie schon fragen, warum ich dieses Blog auch in deutscher Sprache schreibe, das Bild oben macht es denk ich klar...


Het zijn allemaal prachtige tijdschriften in het duits. Voor uren kijk- en leesplezier. Zelfs als je geen duits kunt/kent zijn het heerlijke bladen om lekker door te bladeren en om te genieten van de prachtige foto's en onderwerpen...

Dies sind alles Zeitschriften in der deutsche Sprache. Stundenlang geniessen von wunderschöne Bilder und Themen...


Op Marktplaats bied ik er een heleboel te koop aan, want ik vind het zonde om ze weg te gooien. Heb je interesse, stuur me dan even een mailtje...

Auf Marktplaats biete ich einige zu verkaufen, weil ich es schade finde sie wegzuwerfen.  Die Zeitschriften wirden mit der Deutschen Post versendet, oder Sie können sie bei mir zu Hause abholen. Sind Sie interessiert? Bitte senden Sie mir einen Mail...


Het gaat over de tijdschriften:

Die Namen der Zeitschriften sind:


Country Homes 1x
Land & Kind 1x
Land Edition 1x
Land Idee 6x
Landfrau 1x
Land Genuss 1x
Landhaus Living 1x
Landleben 2x
Liebes Land 1x
Mein schönes Land 4x
Mein schönes Landhaus 5x
Traum Wohnen 1x
Wohnen & Garten 7x
Wohnen & Garten Countryside 1x
Wohnen & Garten Landhaus 5x
Wohnen Träume 2x
 

Groetjes,
Yvonne

* Alle in deze blog gebruikte foto's zijn van bovenvernoemde bladen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten