donderdag 11 juni 2015

Druk...

De natuur heeft het druk. Ook in mijn tuin, want er groeit en bloeit van alles...


Campanula...


klimroos...


Salie...


de Pulsatilla (Wildemanskruid) is al uitgebloeid, maar de pluizebollen met zaden zijn prachtig om te zien...


Koriander, Munt en Peterselie...



Olijfkruid. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het ruikt heerlijk en het is ook eetbaar! Mmmm...


Scharnierbloem...


Niet alleen de natuur is druk aan het werk. Ik ben bezig met het doorquilten van de Ladie's Album Quilt...


Met 6 naalden tegelijk, dan schiet het lekker op :o)

Fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. PRACHTIG de tuin en hoe alles bloeit en je bent prachtig aan het doorquilten. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi nu al die bloemen en kruiden.
    Succes met het doorquilten van de Ladie's Album.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig al die bloemen en planten.
    Wat geinig dta jij met zoveel naalden tegelijk quilt. Blijft jouw draad nu nooit achter een van die andere naalden hangen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Carin: Tot nu toe is er niets blijven hangen. Voor ik begin zorg ik dat de naalden in de quiltrichting in de stof zitten en vouw ik de draden allemaal naar boven. Daarna werk ik per draad/naald tot onder waar de ring zit. Gaat heel goed en het schiet lekker op :o)

    BeantwoordenVerwijderen