maandag 23 januari 2017

Bloemen...



De laatste week leven we in een bevroren wereld en terwijl de crocussen en de Helleboris al boven de grond staan / bloemknoppen hebben, ligt de natuur nu 'stil'. Dat wil zeggen: buiten...


want hierbinnen is het afgelopen week een fleurige 'bloemige' boel geweest. Ik heb geplakt en omgenaaid en aangenaaid...


Ondanks het feit dat ik een hele stapel bloemen had klaarliggen, mistte ik toch nog een paar kleuren. Ik heb dus mijn spulletjes gepakt en ben aan de gang gegaan. Natuurlijk met een lekker kopje thee erbij :o)



Een paar uurtjes bezig geweest...


Met als resultaat een hele berg nieuwe hexagonnen, per bloem bij elkaar geknoopt. Daar kon ik 's avonds tijdens het televisiekijken mee aan de slag.


Ook heb ik nog 2 rijen bloemen aan de quilt genaaid. 
Hij begint al aardig groot te worden. Ongeveer 100 x 150 cm. Nog lang niet groot genoeg om er een grote sprei van te maken. Er liggen echter nog zo'n honderd bloemen klaar en ook nog een heleboel gesneden vierkantjes. Dat gaat wel goedkomen, denk ik! :o)

Fijne week!

Groeten,
Yvonne


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige blommen! Hier en daar zie ik een bekend stofje....leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh oh, hexagonnen, dat vind ik zo leuk, mooie blommen zijn er al gemaakt.
    Succes verder en dank je wel voor je reactie op mijn blog!
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt het een prachtige top. Geweldig,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je top wordt steeds mooier met al die vrolijke kleuren.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja
    🌹🌹🌹

    BeantwoordenVerwijderen