dinsdag 9 oktober 2018

Druk

Afgelopen week was een drukke week. 
Nog dozen uitgepakt en alle spullen weggeruimd en zelfs nog spullen weggedaan. Dat laatste had ik voor de verhuizing al gedaan, maar nu met uitpakken kwam ik nog steeds dingen tegen waarvan ik dacht: "Doe ik daar nu echt nog iets mee, of gaat dit weer jaren ongebruikt staan?" En daar ik aan het 'ontspullen' ben, ruimt dat weer mooi op. Het gekke is dat ik er nog steeds weinig van merk dat er al zoveel weg is. Denkelijk heb ik nog teveel...
 Ik hou niet van heel minimalistisch, dat vind ik te kaal, maar minder spullen is minder poetsen, is minder zorgen wat inhoud dat er meer tijd is om leuke dingen te doen :o)

Ook ben ik samen met Lyan meerdere keren naar de dierenarts geweest. Haar kat was niet in orde en uiteindelijk bleek het poezenvrouwtje weer blaasstenen te hebben. Inmiddels is zij geopereerd en het gaat goed met haar. 


Vorige week liet ik een ster zien, die ik wilde gaan maken. Ideetjes opdoen voor een nieuwe quilt. Inmiddels zijn het al meer sterren geworden, zoals je hierboven ziet. Ze zijn superleuk om te naaien.


Er borrelen al allerlei ideeën. Vraag is dan natuurlijk wat ik wil. Alleen patchwork of een combinatie van patchwork en applicatie? Ik ben er nog niet helemaal over uit.


Gisteren heb ik in ieder geval alweer 2 blokken getekend en geknipt. Ik vind het altijd fijn om iets gereed te hebben liggen. Als ik dan even tijd heb, dan kan ik een paar steken doen.

Fijne week!

Groetjes,
Yvonne


3 opmerkingen:

  1. Ik ben de laatste weken ook met mijn sterretjes bezig, ik maak ze allemaal van scraps en het is een bonte mengeling. Ik naai ze meteen allemaal aan elkaar omdat deze quilt alleen uit sterretjes zal bestaan. Zo'n quilt had ik nog niet en die wild eik altijd al :D
    Succes met je sterren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Carin: Ik heb de sterretjes op je blog gezien. Ze zijn superleuk :o)
    Voor mij geldt hetzelfde, ik wilde ook al een tijd een quilt maken met dit blok.
    Veel plezier met het maken van je sterren en groetjes, ook aan Michiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonne, mooie sterren ben je aan het maken.
    We missen je op onze bee in Duitsland.
    Heel veel geluk in je nieuwe huis.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen