dinsdag 18 september 2018

HET...

Vorige week was niet zo fijn. 
HET was in mijn rug geschoten. 
Géén idee wat HET was, maar HET was wel bijzonder pijnlijk :o(
Gelukkig gaat HET nu veel beter, en met een beetje opletten, kan ik nu toch weer bijna alles doen.


Dat ik uitgeschakeld was, wilt niet zeggen dat er niets gebeurde hier rondom het huis. Schilders waren druk bezig al het houtwerk van de schuur en achtergevel te verven. Inmiddels is de steiger weer weg en staat alles glimmend in de lak. Binnenkort komt de voorkant aan de beurt. Dan moeten daar de ramen en voordeur open en hopelijk hebben we dan nog zulke heerlijke temperaturen als nu en zit ik niet binnen te bibberen van de kou.


Gisteren kreeg ik deze prachtige bos rozen van DF Willemien. 


Ze kwam haar kennis van appliceren wat opfrissen. Het is heerlijk dat we nu maar een half uur van elkaar af wonen. Voorheen moesten een dag of logeerdagen altijd gepland worden, nu kan een bezoekje spontaan. 
Zo'n 35 jaar geleden waren we buren en deelden we een gezamelijke passie voor borduren en later ook voor patchen en quilten en die passie delen we nog steeds :o)


Voor 's avonds had ik een preiquiche gemaakt. Een recept van de Weight Watchers. In plaats van het 'normale' deeg is er filodeeg gebruikt. Heerlijk!

Deze week staat er weer veel in de planning. Er moet nog veel gebeuren in huis en ik wil ook weer quilten. Ik wil dingen gaan afmaken en aan leuke nieuwe projecten beginnen. Soms denk ik dat er meer uren in een dag zouden moeten zitten ;o)

Fijne week!

Groetjes,
Yvonne


5 opmerkingen:

  1. Ja dat was genieten gisteren. Heerlijk om je weer dichtbij te hebben. Je kookkunst was zo als gewoonlijk weer voortreffelijk. Wat heb ik lekker gesmikkeld. Het appliceren gaat goed hoor. Hoop dat je lang van de roosjes kan genieten. Tot binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve roosjes. Heerlijk freubelen met je vriendin. Hopelijk blijft het goed gaan met je rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Willemien: de roosjes staan prachtig! En zeker weten tot binnenkort :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je vriendin weer dichtbij woont.

    BeantwoordenVerwijderen